S'incrementa un 11,1% la dotació per als projectes guanyadors del Concurs de Regeneració Urbana
La Diputació de Castelló invertirà en 2020 més de 700.000 euros en promoció ceràmica, sent la principal partida la destinada al Concurs de Regeneració Urbana (CRU), amb una dotació de 400.000 euros. També es contemplen sengles partides de 30.000 euros per a Cevisama i Qualicer.
Una de les novetats del nou pressupost està relacionada amb amb el CRU, concurs que registra un increment del 11,1% de la dotació per a cadascun dels dos projectes guanyadors, en passar dels 180.000 euros de 2019 als 200.00 de 2020.
Segons el diputat de Promoció Ceràmica, Ximo Huguet, “l'augment és conseqüent amb la voluntat de l'equip de govern de la nova Diputació d'estar al costat dels ajuntaments que opten per regenerar la trama urbana dels seus municipis utilitzant productes procedents de la nostra indústria ceràmica”.
Es tracta d'una decidida aposta de progrés amb la qual es pretén aconseguir “l'eliminació de les barreres arquitectòniques a les nostres ciutats i pobles, perquè siguen més vivibles, i potenciar l'ús dels productes ceràmics en les accions de rehabilitació urbana”.
Huguet ha recordat que la indústria del taulell és un dels principals motors econòmics de la província i ha destacat “la seua capacitat de renovació i innovació per a oferir nous productes i obrir nous mercats”.