La institució provincial reforça l'activitat en les xarxes socials com un canal de comunicació directe i diari i en tres mesos incrementa un 9,5% els seguidors en el seu compte en Instagram.
La Diputació Provincial de Castelló millora el seu posicionament en les xarxes socials i supera els 14.500 seguidors del seu compte en Instagram.
La institució provincial ha reforçat la seua activitat en les xarxes socials com un canal de comunicació directe i diari i des d'octubre, és a dir, en els últims tres mesos ha incrementat un 9,5% el número de seguidors del seu compte d'Instagram. “Enfortim la presència en les xarxes socials perquè els castellonencs tinguen accés a la informació des d'un canal de comunicació oficial directe i per a exercir com un aparador atractiu per als qui vulguen conéixer la província”, ha expressat la presidenta de la Diputació, Marta Barrachina.
Les xifres registrades demostren el treball que està fent la Diputació de Castelló per millorar els canals de comunicació per a transmetre amb claredat i transparència el treball que està realitzant el Govern Provincial diàriament per la província, pel benestar dels castellonencs i per a la generació d'oportunitats en el conjunt del territori.
Així, el compte d'Instagram de @dipcas ha experimentat un creixement significatiu en abast i interaccions, sumant 7.288 comptes amb interaccions i un total de 347.677 comptes aconseguits en els últims tres mesos, tant de seguidors com de no seguidors.
“Les xarxes socials ens oferixen un canal de comunicació directe i diari amb milers de persones”, ha afegit la dirigent provincial, qui ha considerat “molt important” ser present i actiu en les diferents xarxes socials, ja que “cada vegada més, la gent recorre a elles per a obtindre les últimes actualitzacions sobre esdeveniments, tendències i notícies”.
Quant a continguts, les publicacions millor rebudes i amb major abast són aquelles que combinen informació rellevant i missatges d'interés social o cultural, com alertes, esdeveniments esportius i assoliments locals.
Promoció de la mà del Xef Bosquet
A més, les publicacions vinculades amb Castelló Ruta de Sabor han generat un gran impacte i connexió entre els seguidors. Al respecte, la presidenta de la Diputació de Castelló ha enaltit la imatge del Xef Bosquet, “qui a través dels seus més de 2 milions de seguidors en Instagram projecta la marca Castelló Ruta de Sabor més enllà de les nostres fronteres, posicionant-la en el panorama gastronòmic nacional i internacional”.
Com ha explicat la dirigent provincial, fa un any, durant la celebració de la Fira Internacional de Turisme de Madrid 2024, “vam fer un salt qualitatiu i decidim que la nostra gastronomia havia de trencar les fronteres de la nostra província i saltar al món de les xarxes socials”. Eixe va ser el primer pas donat en la col·laboració de la institució provincial amb el Xef que hui dia continua. “Gràcies a esta col·laboració, hem aconseguit 5,5 milions de visualitzacions, demostrant el poder de la unió entre talent local i projecció global de les xarxes socials”, ha subratllat la presidenta de la Diputació.
Les xifres testifiquen que la institució provincial ha aconseguit l'objectiu de posicionar la província i Castelló Ruta de Sabor a través d'un cuiner influencer. I, a més de la promoció i difusió del producte gastronòmic de la província a través de les seues xarxes, el Xef Bosquet també participa de manera activa en esdeveniments turístics de gran rellevància al costat del Patronat Provincial de Turisme i la seua marca Castelló Ruta de Sabor. Al respecte, el cuiner natural de Vila-real ha participat en la present edició de Fitur i durant la jornada inaugural va realitzar un showcooking en el qual va preparar un plat dolç en el qual va combinar el xocolate, la taronja i l'ametla, entre altres ingredients.
“Som conscients de la importància que tenen les xarxes socials per a estar més prop dels castellonencs i donar a conéixer tot el que succeïx en esta província i impulsar la seua promoció. Per això, continuarem reforçant la imatge d'esta casa en les diferents plataformes per a arribar a quants més seguidors i millorar el nostre posicionament”, ha conclòs la presidenta Marta Barrachina.